All Categories
EN

News

U Centru Pruvinciale di Prumuzione di u Serviziu di Pruprietà Intellettuale hè ghjuntu à a nostra cumpagnia per a ricerca

Tempu: 2022-05-19 Visite: 9

1直播banner750X750A matina di u 17 di maghju, Xie Shanghua, direttore di u Centru di Prumuzione di u Serviziu di Pruprietà Intellettuale Pruvinciale, hà visitatu a nostra cumpagnia per investigà a custruzzione di a pruprietà intellettuale è l'assistenza di a pruprietà intellettuale à a rivitalizazione rurale. Zhou Lunbin, vicedirettore di u Cumitatu Permanente di u Cungressu Populare Municipale, Yu Bin, secretariu di u cumitatu di u partitu di u conte, è Zhao Xing, secretariu di u cumitatu di u partitu di u cuntatu è capu di u cuntatu, anu participatu à l'inchiesta.

2

Xie Shanghua è u so partitu andò prufonda in Sentaiyuan Biotechnology Co., Ltd., visitò a sala di mostra di produttu konjac è l'attellu di produzzione, ascultò l'intruduzioni di u direttore generale di a nostra cumpagnia, Liu Lei, nantu à a custruzzione di diritti di pruprietà intellettuale, è hà amparatu nantu à a produzzione. è u funziunamentu di a cumpagnia, prucessu di pruduzzione, ticnoluggìa dâ avanzata è l'equipaggiu, custruzzione di marca, etc.. A situazione affirmava cumplettamente i rializazioni di a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di l'impresa è a trasfurmazioni è l'applicazione di i rializazioni.

2-1

Furnisce una guida mirata nantu à a prutezzione di a pruprietà intellettuale di l'impresa, a custruzione di a marca, etc. Si spera chì l'imprese hà da rinfurzà a cuscenza di a creazione, l'applicazione è a prutezzione di a pruprietà intellettuale, dà u ghjocu cumpletu à i vantaghji di risorse d'indicazione geografica konjac, è fucalizza nantu à scala, clustering. , standardizazione è branding è altri ligami, pigliate l'integrazione di brevetti è normi tecnichi cum'è u puntu di partenza, prumove a patentizazione di a tecnulugia di l'impresa è a standardizazione di patenti, accelerà a cultivazione di brevetti d'altu valore per l'imprese, aghjunghje un novu impetu à l'innuvazione è u sviluppu. di l'imprese, cuntinuà à prumove l'innuvazione di l'industria konjac è u sviluppu d'alta qualità di l'imprese, è in modu cumpletu Aiutate à a rivitalizazione rurale. Xie Shanghua hà dettu ch'ellu darà ghjucà pienu à i vantaghji di a squadra prufessiunali di u Centru Pruvinciale di Prumuzione di u serviziu di Pruprietà Intellettuale, cum'è risorse tecniche è servizii d'alta qualità, aumentà i sforzi di serviziu, aiutanu l'imprese à migliurà a so capacità d'innuvazione è a creazione di marca, è prumove u sviluppu di alta qualità di l'imprese.

2-4