All Categories
EN

News

Cumpagnia Sentaiyuan: Rinfurzà a produzzione aziendale è fà ogni sforzu per preparà a Travel Expo

Tempu: 2021-09-06 Visite: 37

森 态 源 生物 科技 有限公司

L'8a Sichuan International Trade Trade Expo si terrà in Emeishan City da u 2 di settembre à u 5 di settembre. Cù l'avvicinamentu di l'Expo di Turismo, Sentaiyuan Biotechnology Co., Ltd. face ogni sforzu per preparà l'evenimentu è si sforza di fà ogni sforzu in l'Expo. I turisti mostranu a cultura konjac è l'immagine corporativa per aiutà à accelerà u sviluppu di a cumpagnia.

制作 车间Sentaiyuan Biotechnology Co., Ltd. hè una impresa di guadagnu di cambi orientata à l'esportazione chì integra piantazione konjac, trasfurmazioni, sviluppu di prudutti è vendite. Per participà à l'Expo, a sucietà si prepara attivamente per a messa in stand, esibendu prudutti, imballaggi è custruzzioni di attrazioni turistiche industriali, è cerca di prumove i prudutti konjac, a cultura corporativa è l'attrazioni turistiche industriali à l'Expo. Per i turisti naziunali è stranieri

魔芋 植株In l'ultimi anni, Sentaiyuan Biotechnology Co., Ltd. hà rinfurzatu a cumunicazione cù imprenditori cinesi è stranieri nantu à a basa di fà un bonu travagliu in a produzzione di l'imprese è a gestione di l'operazione, rinfurzendu a qualità di u pruduttu, è aumentendu l'investimenti in ricerca è sviluppu di novi prudutti. In u mercatu, i prudutti sò esportati in i Stati Uniti, in Giappone, in l'Unione Europea è in tutte e parti di u paese, guadagnendu più di 20 milioni di dollari USA in valuta estera annuale.

Taller