All Categories
EN

News

A Custruzzione di u Parcu di Scienza è Tecnulugia di Konjac avanza in modu ordinatu

Tempu: 2022-03-11 Visite: 16

U Parcu di Dimostrazione di Scienza è Tecnulugia di Konjac hè u prughjettu core di u parcu industriale agriculu mudernu "granu è oliu + konjac" à livellu naziunale in u Muchuan County. Da a mità di ferraghju, a custruzzione di u prugettu hè stata ripresa cumpletamente, è parechji prughjetti in u parcu avanzanu in modu ordinatu.

27

À l'entrata di u Parcu di Dimostrazione di Scienze è Tecnulugia di Konjac situatu in Songlin Village, Muxi Town, escavatori, trituratori, veiculi di trasportu, ecc., travaglianu senza stop, facenu ogni sforzu per apre l'ultima sezione di a strada d'entrata di u parcu.


Lin Dakun, a persona incaricata di u prughjettu di u Parcu di Demostrazione di Scienza è Tecnulugia di Konjac, hà dettu chì per accelerà u prugressu di u prughjettu di a custruzzione di strada in u parcu, a cumpagnia hà investitu un totale di 10 macchine, cum'è escavatori, rulli di strada. loaders, vitture, etc., per assicurà a qualità è a quantità, è u travagliu extra per prumove u prugressu di u prugettu. Attualmente, u prughjettu di a strada hè intrutu in l'ultimu nodu.

28

U puntu di partenza di a strada in u Parcu di Dimostrazione di Scienza è Tecnulugia di Konjac hè a Strada Naziunale 213, cù una lunghezza tutale di 1.962 chilometri. A larghezza di a seccione di l'entrata di u parcu hè di 8 metri, è a larghezza di a strada principale in u parcu hè di 5.5 metri. U ghjurnalista hè ghjuntu à l'area core longu a strada di u parcu è hà vistu chì ogni tipu di machini è travagliadori apprufittanu di u bellu clima per accelerà a custruzzione. L'area core di più di 20 ettari hè una scena di custruzzione occupata.

29

"U nostru locu attuale hè l'area core di tuttu u parcu, è l'area di custruzzione hè Konjac Bay (paisaje), cù dui serre intelligenti di tecnulugia sopra è un centru di serviziu industriale in u latu oppostu, chì hè una cullizzioni di Internet agricultura intelligente, agricultura. strutture tecnologiche è U cumplessu chì integra l'agricultura è u turismu eventualmente diventerà un spaziu mudellu per l'integrazione prufonda di l'industria primaria, secundaria è terziaria ". disse Wang Qiang, vice-sindaco di Muxi Town.

30U Parcu di Dimostrazione di Scienza è Tecnulugia di Konjac copre una superficie di 600 mu è hà un investimentu tutale di 94.63 milioni di yuan. Integra a visualizazione di varietà, a ripruduzzione di sementi mejorata è a dimostrazione di a tecnulugia, è integra l'agricultura muderna cum'è big data, Internet di e cose, agricultura intelligente, prevenzione è cuntrollu verde, tracciabilità di i prudutti agriculi, è integrazione di l'acqua è di fertilizzanti. elementi, sustegnu infrastruttura turismu agriculu. Hè capitu chì u prughjettu di paisaghjistu in u parcu hà finitu u casting di porte è diga, a serra intelligente di konjac hè intrutu in u stadiu di a stallazione di colonna, a strada principale di u parcu hè stata pavimentata cù strati stabili d'acqua, è u serviziu cumpletu industriale. centru, fundazione di u parcu è cumunicazione di putere è altre facilità di sustegnu avanzanu simultaneamente. U prugettu hè previstu per esse cumpletu in lugliu di questu annu. Dopu chì u Parcu di Dimostrazione di Scienza è Tecnulugia di Konjac hè cumpletu, diventerà a finestra di mostra di l'industria konjac in Muchuan County, un incubatore per a trasfurmazioni di i rializazioni scientifichi è tecnulogichi agriculi muderni è un parcu expo per l'infurmazioni, tecnulugia è varietà di konjac. Pò rializà a cunnessione efficace trà a cunsulidazione di l'alleviazione di a miseria è a rivitalizazione rurale. Dapoi l'entrata in u "14e Pianu Quinquennale", u Contea di Muchuan hà stabilitu u konjac cum'è unu di i "tre grandi" industrii vantaghji è caratteristiche in l'agricultura. U cuntatu hà una basa di konjac esistenti di 3,000 mu. In u 2021, hè stata premiata a "Città natale di Konjac in Cina" da l'Associazione Konjac di a Società Horticultural Chinese. 

31