All Categories

EN

News

U Magicu Konjac "Sentaiyuan No. 9"

Tempu: 2022-08-04 Visite: 3

In dicembre 2021, circadori di Sichuan Sentai Prosperity Konjac Planting Co., Ltd. anu scupertu un konjac scunnisciutu à una altitudine di 1,300 metri in Lijiashan, Muchuan County, Leshan City. Konjac sauvage alpin inconnu.

5

A pelle di stu konjac hè marrone scuru, u prufilu giallu, 10 cm di diametru, senza stoloni brevi, è i cicatrici di e radiche sò in forma di anellu è bulging. Foglie sulitariu, in ocasioni cù dui foglie nantu à un tuberu; petiole liscia, 40-180 cm long, diametru basale 1-8 cm, verde, verde oliva, marrone-verde o quasi neru, cù un gran numaru di oblongi, rombichi o strisciati Grandi petti verdi chjaru, alcuni cù un gran numaru di picculi. punti verdi chjaru; foglie assai divisu, diametru di a corona 75-200 cm, cù bulbi epifiti nantu à a bifurcazione principale è u centru di u ramu più alluntanatu da u petiole.

6Dopu à 4 mesi di cultivazioni attenti da u persunale di R & D, un novu tipu di konjac hè natu per e caratteristiche di resistenza à u fretu è di a resistenza di fretu è adattatu per a crescita d'altitudine, cumminata cù l'ibridazione di konjac biancu d'alta qualità. Da quì u nome "Sentaiyuan No. 9".

7